Vrácení a Reklamace zboží

1. VRÁCENÍ ZBOŽÍ

V souladu s § 1829 odst. 1 nového občanského zákoníku má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží a vrátit zboží bez udání důvodu bez jakékoliv sankce.

Kupující je povinen zaslat prostřednictvím Zásilkovny ve lhůtě 14 dnů, kompletní, nepoškozené zboží bez známek užívání. Vrácené zboží musí být v původním stavu a musí být opatřeno štítkem.

Postup:

Je potřeba vyplnit formulář dole:

 Klikněte zde pro vyplnění formuláře

- Vhodně zabalit vracené zboží a označit ho svou adresou a číslem Vaší objednávky.

- Zastavit se na nejbližším podacím místě Zásilkovny. Podací místa si ověřte na www.zasilkovna.cz/pobocky

- Na Z-pointu nahlaste obsluze, že si přejete zaslat balík na amoritas.cz a nahlaste náš identifikátor - 92413424. Zásilka bude olepena patřičným štítkem přepravce a to je vše.

Cena dopravy je 70 Kč - bude odečtena od celkové částky placené za zboží.

Kupující bere na vědomí, že v případě poškození nebo opotřebení vráceného zboží má prodávající právo na náhradu škody nebo odmítnout vrácení peněz. Prodávající je oprávněn započíst nárok na náhradu vzniklé škody proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Kupující odpovídá za škody způsobené během přepravy v důsledku nevhodného obalu, v takovém případě mu prodávající vrátí kupní cenu sníženou o náhradu škody nebo si vyhrazuje právo vrácení peněz nepřijmout.

  

2. REKLAMACE

Amoritas.cz e-shop neručí za zboží poškozené při přepravě. Při převzetí zboží důkladně zkontrolujte, zda není poškozen přepravní obal a případné poškození nahlaste ihned po převzetí zásilky od doručovatele. Zjistíte-li při převzetí zásilky poškozený obal nebo jiné známky poškození, požádejte doručovatele o sepsání reklamačního protokolu o poškození zásilky. Poškozená zásilka nemusí být kupujícím převzata. Tento důvod musí být uveden v reklamačním protokolu. Veškeré zboží nabízené v našem internetovém obchodě amoritas.cz prochází řádnou kontrolou. Případné reklamace zboží zakoupeného v našem internetovém obchodě budou vyřízeny k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platnými právními předpisy.

 Postup:

Je potřeba vyplnit formulář dole:

 Klikněte zde pro vyplnění formuláře

- Vhodně zabalit reklamované zboží a označit ho svou adresou a číslem Vaší objednávky.

- Zastavit se na nejbližším podacím místě Zásilkovny. Podací místa si ověřte na www.zasilkovna.cz/pobocky

- Na Z-pointu nahlaste obsluze, že si přejete zaslat balík na amoritas.cz a nahlaste náš identifikátor - 92413424. Zásilka bude olepena patřičným štítkem přepravce a to je vše.

 

Vaše reklamace bude vyřízena v souladu se zákonem. Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku. V případě delších reklamací Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem.

 

V závislosti na povaze vady má kupující při uplatnění záruky následující práva:

 • lze-li vadu odstranit – právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady nepřiměřené a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo na odstoupení od kupní smlouvy

• je-li vada neodstranitelná a brání řádnému užívání zboží – právo na výměnu vadného zboží nebo právo na odstoupení od kupní smlouvy

• jde-li o vady, které lze odstranit, vyskytují se ve větším počtu nebo opakovaně a brání řádnému užívání zboží – právo na výměnu vadného zboží nebo právo na odstoupení od kupní smlouvy

• Jsou-li ostatní vady neodstranitelné a zákazník nepožaduje výměnu zboží, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo na odstoupení od kupní smlouvy

 

Prodávající si vyhrazuje právo ukončit obchodní vztah s takovým kupujícím, jehož reklamace jsou nepřiměřené nebo jehož nákupy jsou vyhodnoceny jako spekulativní. Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou. Není-li věc při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu uvedl věc do stavu odpovídajícího kupní smlouvě podle požadavku kupujícího, a to buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo způsobil rozpor s kupní smlouvou před převzetím věci.